翻唱《对话》:RAP一段有趣的师生对话

胡老师摄影艺术

<b>歌名:对话<br>语种:粤语<br>原唱:林子祥、蔡立儿<br>翻唱:胡老师摄影艺术、毛毛<br>视频制作、编辑:毛毛</b><div><b>温馨提示:戴上耳机更好听😊😊</b></div> 《对话》是林子祥、蔡立儿合唱的歌曲,收录于专辑《长青歌集》中,内容是讲述一位男教师和女学生之间的一段对话,反映出上世纪80年代年轻人的心态和流行。男教师苦口婆心地劝说女学生要勤力读书,不要只顾谈恋爱,更要洁身自爱不要做错事。女学生反驳自己谈恋爱只是因为学习太枯燥想找个男朋友聊聊心事而已,并不是想找白马王子和追求浪漫。<div>谈话的最后,女学生也理解到老师的苦心。老师对学生的态度也从开始“你有野要话我知”、“你要照我嘅意思”的单方面强势,到最后“这一个日子,开解了一切心事,大家都开心啲”的互相理解状态。</div> 这首歌是编辑毛毛第一次和主持人胡老师合唱,各位广府文化交流会的朋友多支持哈! <h1 style="text-align: center;"><b>唱佢!!!</b></h1> <h5 style="text-align: center;">(胡老师、毛毛合唱版《对话》)</h5> <h1 style="text-align: center;"><b>歌词</b></h1> 男:Cherry 乜你今朝又咁迟<div>系咪又等唔到巴士定话要睇牙医</div><div>点解你头发好似鬈咗啲</div><div>块面就红卜卜系咪搽咗胭脂</div><div>十足十好似嗰个荻野目洋子</div><div>点解你可以搽到啲手指</div><div>全部红橙黄绿青蓝紫</div><div>又点解带住咁多古灵精怪嘅戒指</div><div>系咪十八岁未够就已经成咗婚事</div><div>系咪以为咁样做就会突出啲</div><div>你咪成日挂住搵罗曼史</div><div>最怕就识咗出面个啲坏嘅男孩子</div><div>你讲句love you baby baby你就会有BB</div><div>到你做错咗事你就会恨迟</div><div>女孩子要矜持学下礼义廉耻</div><div>乖乖地勤力啲咁至得人钟意</div><div><br></div><div>女唱:这一串日子 </div><div>青春有一串心事</div><div><br></div><div>男:你有野要话我知</div><div><br></div><div>唱:这一串日子 </div><div>必需要相信老师</div><div><br></div><div>男:你要照我嘅意思</div><div><br></div><div>女: 你净系识得当我系小孩子</div><div>其实我并唔系你念得咁无知</div><div>返学嘅日子要搏命考试</div><div>生命除此简直白过白纸</div><div>你就对我讲莫负少年时</div><div>从来无去了解我嘅心思</div><div>你咪以为我想学小说故事</div><div>日夜追寻浪漫揾白马王子</div><div>只系有个Boy Friend会开心啲啫</div><div>可以听我讲下我嘅心事</div><div>我地生长系呢个大城市</div><div>变好定变坏根本无定义</div><div>一切都系由大人嚟话晒事嘅</div><div>其实你哋都会奸险同自私</div><div>书本话努力就有好日子喔</div><div>世界系咪咁理想我都好怀疑</div><div><br></div><div>唱:这一串日子 </div><div>可压抑我心事</div><div>你咪当我系三文治</div><div>这一串日子 </div><div>不可以一切告知</div><div>我有我嘅意思</div><div><br></div><div>男: 我既然做得你嘅老师</div><div>就要看管你嘅言行举止</div><div>但系我都明白成长嘅日子</div><div>面对千种引诱实在好难支持</div><div><br></div><div>女:我都知你嘅责任无法停止</div><div>要顾住校长又要对住同事</div><div>要顾住老婆又要顾住儿子</div><div>日日团团转好似地球仪</div><div><br></div><div>男:我细个嗰阵时都好百厌无知</div><div>但系日子一过好快就成为历史</div><div><br></div><div>女:大人都可以玩得好放肆嘎</div><div>唱吓卡啦OK可以落吓D(DISCO)</div><div><br></div><div>男:呢啲咁唧玩意系绝对唔益智嘎</div><div><br></div><div>女:不如今日放假我哋再倾耐啲呀</div><div><br></div><div>男:我请完锯扒以后就你要乖啲</div><div><br></div><div>女:你落唔落后啲呀宜家兴食寿司呀</div><div><br></div><div>唱:这一个日子 开解了一切心事</div><div>大家都开心啲</div><div>这一个日子 找到了心里拍子</div><div>这一个日子 开解了一切心事</div><div>大家都开心啲</div><div>这一个日子 找到了心里拍子</div>