重温单扇我和你《木兰花扇》

<h3>单扇我和你 木兰花扇彩蝶纷飞完整视频_____张斌</h3> <h3>背面完整视频</h3> <h3>  我和你 木兰花扇彩蝶纷飞的歌曲是《我和你》-----刘欢。</h3><div> 《我和你》是北京奥运会开幕式的主题曲。歌词是:</div><div> 我和你,心连心,共住地球村。为梦想,千里行,相会在北京。来吧,朋友,伸出你的手。我和你,心连心,永远一家人。</div><h3> </h3> <h3>我和你歌词:</h3><h3> 我和你 心连心 共住地球村 为梦想 千里行 相会在北京。来吧 朋友 伸出你的手 我和你 心连心 永远一家人</h3><h3> You and Me From one worldWe are family Travel dreamA thousand miles Meeting in BeijingCome together Share the joy of lifeYou and Me From one world We are familyYou and Me From one world We are familyA thousand miles Meeting in Beijing我和你 心连心 共住地球村为梦想 千里行 相会在北京Come on friend 伸出你的手You and Me From one world We are family</h3> <h3>单扇我和你 木兰花扇 彩蝶纷飞 分解教学视频</h3> 标准动作