【洪恩英语明星学员】Summer班小明星-🌈叶雅楠Sophia成长记录

Summer夏夏

<p>Hey,let’s have a look!👀</p><p>There is a pretty girl named Sophia.👧</p><p>Just like my name,I’m as gorgeous as Princess Sophia.👸🏻</p><p>来看一眼👀</p><p>这个漂亮的女孩叫Sophia.</p><p>👸🏻就像我的名字一样,我像索菲亚公主一样漂亮。</p><p><br></p> <p>🤗Hello, everyone!I’m Sophia,a pretty girl from Hongen Kid’s Educational Town.I had learnt English for 3 years.I like English very much,also I’m good at speaking and reading.Also I’m pretty active in English class.Every time when Summer says “who wants to try”,I bet I’m the first one🙋.</p><p>大家好,我是Sophia,一个来自洪恩教育小镇的漂亮👧,我在这里学英语三年了,我非常喜欢英语并且很擅长口语和阅读。我在课堂上非常的踊跃积极,每次当Summer老师说“who wants to try,我肯定是第一个举手🙋‍♂️</p> <p>This is our textbook👇👇.There are lots of useful knowledge.I can apply it in my daily life, it’s so great.And I love our English class.It’s really fun.</p><p>Now follow me!</p><p>Here we go!</p><p>这是我们的教材,里面有许多实用的知识,我还可以运用到日常生活当中去,那简直太棒了!我也很喜欢我们的英语课堂,它真的很有趣。</p><p>一起去看看我们的课堂吧!</p> <p>❤️In our English class.</p><p>🍭We can communicate with classmates and teachers in English fluently.</p><p>🍭We can sing English songs.</p><p>🍭We can play many interesting games.</p><p>🍭We can learn lots of funny stories and do the role play.</p><p>🤗Do you think that our English class is really fun?</p><p>在这里:</p><p>我们可以用英语流畅的与同学和老师交流;</p><p>我们可以唱英文歌曲;</p><p>我们可以玩很多有趣的课堂游戏;</p><p>我们可以学到很多有趣的故事并进行角色扮演。</p><p>你觉得我们的英语课堂有趣吗?</p> <p>🤗Today is my birthday, pink is my favorite color.So I’m dressed in pink and taking nice photos. Also I had a birthday cake and lots of delicious candies.I want to invite my good friends to take part in my birthday party and share them with my friends.We enjoy it so much.</p><p>🤗今天是我的生日,粉色是我最喜欢的颜色,所以今天我粉墨登场,拍了生日留影。还有生日蛋糕和许多美味的🍬,我要邀请我的小伙伴们来参加我的生日会,和她们一起分享,笔芯❤️</p> <p>I’m a lively and cheerful girl, here is my wonderful life👇.I have lots of interests.As you can see🌈</p><p>🍭I like drawing,I can draw my colorful life.</p><p>🍭I like all kinds of cute stuffed toys.</p><p>🍭I like traveling.</p><p>🍭I like making friends,I have many friends 👭.We often play together in spare time.</p><p>Do you want to be my friends?🤗</p><p>❤️我是一个活泼开朗的女孩👧,见证我的精彩生活👆。我有许多的爱好哦</p><p>🍭我喜欢画画,我能描绘出我多姿多彩的生活</p><p>🍭我喜欢各种可爱的毛绒玩具🧸</p><p>🍭我喜欢旅行</p><p>🍭我喜欢交朋友,我有很多好朋友,空闲时间我们经常在一起玩。</p><p>你想成为我的朋友吗🤗</p> <p>Pretty,cheerful,cute,popular,that’s all?👧</p><p>I’m very hardworking else👇👇.Study makes me happy, so does my mommy.😝</p><p>🤗How about you?</p><p>🌈漂亮,开朗,可爱,闪闪惹人爱,仅此而已麽🤗</p><p>我还很勤奋哦👇👇,学习使我快乐,也使我妈咪快乐😝</p><p>🤗你呢</p><p><br></p> <p><br></p> <p>👇👇Homework is necessary.Practice makes perfect.Here is my delightful and neat homework.✊</p> <p>❤️Wishes from parents ❤️</p><p>亲爱的宝贝:&nbsp;</p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;希望你以后能自信一点、声音能大声一点、做事能大胆一点、凡事要有自己的主见,能分辨对错,不能盲目的跟风,在你的成长道路上,在小时候爸妈只能陪伴你、教你,等你长大后只能靠你自己走出你想要的人生。加油💪宝贝</p> <p><br></p> <p>💗Comments from Summer💗</p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;亲爱的Sophia宝贝,你是一个非常漂亮可爱的小女孩,大大的眼睛会说话,甜美的笑容感染着身边的每一个小伙伴❤️。课堂上很认真,本学期进步很大,课堂上非常积极主动,每次都是第一个举手👍,课后作业也很认真,Summer希望在以后的学习中你能更加的自信积极,课堂上能更多的和老师和同学互动,大胆的展现自己,同时也要学会坚持哦✊,学习是漫长积累的过程,期待你能够通过坚持不懈的努力去邂逅更好的自己🌈</p> <p><br></p>

课堂

喜欢

漂亮

我们

有趣

英语

英语课堂

洪恩

宝贝

可爱